Våra kunder skall uppleva att man har en trygg, säker och pålitlig leverantörssupport på sina lösningar.
Prevas kundsupport är en viktig, och av kunderna uppskattad, del av Prevas erbjudanden. Genom Prevas kundsupport ges våra kunder hög tillgänglighet och säkerhet på de produkter och lösningar som vi levererar. Supporten är ett led i Prevas helhetstänkande som går ut på att kunden ska få fokusera på sin kärnverksamhet. Att vara väl insatta i kundernas verksamheter för att kunna ge en snabb, professionell ärendehantering och uppföljning är något som vi har specialiserat oss på.
I våra Customer Care program kan du välja mellan olika supportnivåer beroende på vilka krav du har på tillgänglighet och komplexiteten på den levererade lösningen.
För våra kunder finns en nedladdningssida (Produkter inom Industriell IT) där du kan ladda ner patchar, manualer och applikationer till våra produkter. Nedladdningssidorna är skyddade med ett lösenord. Om du skulle behöva detta lösenord kontaktar du vår support enligt nedan.
Vår kundsupport, förutom för GCM där servicekontrakt definierar överenskomna supporttider, är bemannad 24 timmar om dagen 7 dagar i veckan.
Customer Support
Prevas Customer Support
Produkter, kontakt och support | Tel.nr | |
---|---|---|
GCM (Goods Certificate Manager) | +46 54-14 74 40 | |
Industriell IT & Automation | +46 20-44 00 99 |
inspiration
Sedan starten 1985 har vi löst tiotusentals problem tillsammans med våra kunder – i flertalet branscher.
Kontakta oss
För mer information
Vill du veta mer? Kontakta oss och vi berättar vad vi kan göra för dig.
Kenvue
Johnson & Johnsons avknoppar konsumentprodukter till nya bolaget Kenvue – Prevas leder IT-migrering för Kenvues fabrik i Helsingborg
Karlstads kommun
Karlstads kommun säkrar framtidens VA-underhåll med HxGN EAM
Hexagon Ragasco
Effektiv lagerstyrning och mindre svinn med HxGN EAM
Göteborgs Spårvägar
Standardiserat och molnbaserat underhållssystem, i samarbete mellan Göteborgs Spårvägar och Prevas